يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۱۰۵
سه‌شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بر اساس آمار اعلام‌شده در بیست و نهم شهریورماه سال جاری، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۳۲ نفر است.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی‌زاده گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی با اشاره به بستری سه بیمار در بخش‌های ICU افزود: از مجموع بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، دو نفر در وضعیت حاد بیماری کرونا قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر نیز گفت: خوشبختانه یک روز دیگر نیز بدون فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در استان بوشهر از آغاز شیوع کرونا تاکنون، متأسفانه ۲۲۲۶ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ازدست‌داده‌اند.

دکتر ملکی‌زاده ادامه داد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۸۵۲۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۹ شهریور ۱۴۰۱: فوت ۲۵ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۹۹۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و ۲۵ بیمار نیز جان خود را از دست داده‌اند.

 از دیروز تا امروز(۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۵۹ نفر از آنها بستری شدند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۵۴۰ نفر رسید.
 
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۳۴۴ نفر رسید.
 
خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۹۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
 
۲۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
 
تاکنون ۵۴ میلیون و ۱۵ هزار و ۱۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
تزریق بیش از ۲۱ هزار دز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

تاکنون ۶۵ میلیون و ۶۸ هزار و ۳۴۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۷۸۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۶۰۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.
 
مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۷۲۹ دُز رسید.
 
در شبانه روز گذشته ۲۱ هزار و ۷۱۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
 
در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، ۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر